Sniper Elite 3 Season Pass
Kompletna kolekcja dodatków DLC do gry Sniper Elite 3. Skład zestawu: cztery misje w trybie jednoosobowym (Hunt The Grey Wolf/Save Churchill, Part 1/2/3), pakiet mundurów alianckich oraz osiem zestawów broni. Udaremnij zamach na słynnego brytyjskiego premiera w misjach „Save Churchill”. Rzuć się w wir walk online, sięgając po nowe skórki postaci. Wyeliminuj wrogów, wykorzystując rozbudowany arsenał dostępny w każdym z zestawów broni.