Smoothcade
Smoothcade to przeurocza, nowoczesna zręcznościówka typu „wyczyść ekran” z trybem kooperacji dla nawet czterech graczy. Odzyskaj zaginiony złoty blender w trybie fabularnym, pokonując 100 ręcznie zaprojektowanych poziomów pełnych platform, łamigłówek i owocowych stworów! Zadaniem graczy jest chwytanie stworów za pomocą pocisków zwanych chmurkami, a następnie wbieganie w chmurki tak, aby wypchnąć stwory poza ekran. Gra pozwala przełączać się pomiędzy chmurkami Dobrodziejstwa i Zamętu w specjalnie zaprojektowanym systemie karmy, co z kolei wpływa na zdobywane bonusy i ulepszenia. Tryby gry Tryb fabularny: 100-poziomowa historia dostępna na trzech poziomach trudności. Twoim zadaniem jest odnaleźć zaginiony złoty blender! Tryb bitewny: Zbierz najwięcej owoców, aby wygrać! Rozgrywka drużynowa od 2 do 4 graczy. Graj na generowanych komputerowo poziomach, aby przeżyć niezapomnianą, dynamiczną przygodę! Tryb nieskończony: Masz tylko cztery życia! Przetrwaj na generowanych komputerowo planszach o rosnącym poziomie trudności! Wyścig: Zmierz się z czasem, pokonując świat składający się z dziesięciu specjalnie wybranych poziomów. Powtórka: Graj i ćwicz na dowolnym poziomie, aby zdobyć wszystkie 3 gwiazdki!