Smoke and Sacrifice
Dom Sachi leży na malutkiej połaci ziemi otoczonej lodowym pustkowiem. Jej społeczność rozwija się dzięki oddaniu wobec Słonecznego Drzewa, zastępującego utracone światło słońca. Po złożeniu pierworodnego syna w ofierze Słonecznemu Drzewu, Sachi odkrywa mroczną tajemnicę ukrytą za aurą kapłańskiej życzliwości. Czy pozna prawdę, którą skrywają podziemia? A może zginie w kłębowisku śmiertelnych oparów? Smoke and Sacrifice jest fabularną grą RPG z otwartym światem. Kluczem do przetrwania jest tu eksploracja i eksploatacja żywych ekosystemów. Twórz, walcz, przetrwaj i eksploruj krainy ogromnego, ręcznie malowanego świata. Zanurz się w gotyckiej przygodzie, gdzie każda postać ma swoją historię. Czy Sachi pozna prawdę? Czy uda jej się pokonać przeciwności, przechytrzyć istoty czyhające na jej błąd oraz wymknąć majaczącemu w pobliżu dymowi, który chcące odrzeć ją z życia i wspomnień?