Smerfy Kart
Kto jest najszybszym Smerfem w wiosce? To pytanie, na które odpowiedź będziesz musiał znaleźć w tej dynamicznej grze wyścigowej w świecie Smerfów! Cała rodzina może wybrać swojego Smerfa, jego gokart i specjalną moc. Wtedy jesteście gotowi na dzikie wyścigi! Postaraj się o najlepszy start, znajdź skróty i używaj właściwych przedmiotów we właściwym czasie, aby wyprzedzić przeciwników! Graj samemu lub z przyjaciółmi i rodziną, niezależnie od tego czy jesteś początkującym czy też profesjonalnym kierowcą… możesz zdobyć 1. miejsce i pokazać innym, kto jest najszybszym Smerfem wszech czasów! CECHY - 12 tras wyścigowych zaczerpniętych ze świata Smerfów: wioska, las, tama, bagna… nawet dom Gargamela! - 12 grywalnych Smerfów: wybierz Smerfa, którym chcesz jeździć. - Każdy Smerf ma swój własny gokart i bardzo przydatny specjalny przedmiot, który pomoże Ci przebić się przez przeciwników. - Osiągnij 1. miejsce, korzystając z otaczającego Cię środowiska: bonusowych przedmiotów, ulepszeń, ramp, zniszczalnych skrzyń, skrótów i nie tylko! - Graj samemu lub z rodziną i przyjaciółmi, do 4 graczy w lokalnym trybie gry wieloosobowej na podzielonym ekranie. - Spróbuj pokonać każdego Smerfa na jego własnym torze wyścigowym w trybie „Wyzwanie na czas i osiągnij szczyt rankingów online ze swoim najlepszym czasem! - Odblokuj oryginalne bonusy wyścig po wyścigu, wygrana po wygranej i spróbuj je wszystkie umieścić w swoim osobistym albumie! NA MIEJSCA, GOTOWI… SMERFUJCIE! - Zacznij od dobrego smerfowego startu, aby objąć prowadzenie, gdy tylko rozpocznie się wyścig! - Użyj swojej wyjątkowej specjalnej mocy, aby pozbyć się za bardzo smerfującego przeciwnika na torze!