Smelter
Po zniszczeniu Ogrodu Ewa trafia do nieznanego jej świata, gdzie nie ma jej ukochanego. W trakcie poszukiwań Adama Ewa spotyka Smeltera – niezwykle pewne siebie, skrzydlate stworzenie, które potrafi połączyć się z innymi istotami, zapewniając im niewiarygodną moc. Smelter oferuje swoją „nieocenioną” pomoc i łączy się z Ewą. Razem wyruszają w podróż do niebezpiecznej Dudniącej Krainy, gdzie powiększają terytorium Smeltera, dzięki czemu mogą dotrzeć jeszcze dalej, by dowiedzieć się, co się stało z Adamem. Ewa ma nadzieję, że jej ukochany jest bezpieczny i że uda im się wrócić do ich spokojnego życia. Smelter to połączenie gry strategicznej oraz platformowej inspirowane klasykami ery 16-bitowej. Na obserwowanych z góry poziomach gracze pomagają Smelterowi i jego wiernym oddziałom zirmów powiększać jego terytorium. Przyłączanie wrogich terenów daje dostęp do emocjonujących, dynamicznych poziomów platformowych. Odblokuj i ulepszaj wyjątkowe zestawy umiejętności żywiołów. Używaj ich w niebezpiecznych miejscach, a także podczas walk z nikczemnymi przeciwnikami i groźnymi bossami.