Smells Like a Mushroom
Pasożytnicze grzyby zaatakowały z kosmosu, rozprzestrzeniając się po całej Drodze Mlecznej. Ponieważ ludzie już dawno wyginęli i rządzą warzywami na Ziemi, nie powinno to już być TWOIM problemem. Poza tym, że musisz zawiesić swoją niewiarę, ponieważ w jakiś sposób to ty musisz powstrzymać inwazję. Niespodzianka! (Pomoglibyśmy, ale jesteśmy tylko bandą głupich programistów, którzy myślą, że Neptun to wodna planeta, na której mieszka Kraken. Przepraszamy!) Dołącz do Aveggerów na pokładzie ich kosmicznego krążownika Soil-Trek i podróżuj do planet w całym naszym Układzie Słonecznym, aby zdobyć dawno zaginioną ludzką technologię niezbędną do pokonania szefa grzybów, Satanusa Boletusa, który zamieszkał na Słońcu. I zdjąć grzybowe kapelusze! Nie będzie to łatwe, ale jako dzielny Carrotado, do którego dołączają generał Despotato, naukowcy Nicola Siesta i Garlic Ailstein, może ci się udać. Pod warunkiem, że nie pozwolisz swojej „ulubionej” teściowej i zawsze uduchowionemu Świętemu Brokułowi wejść ci na głowę... Cała planeta pod wodzą prezydenta Abrahama Lincorna liczy na ciebie! Nie zawiedź ich. To znaczy, czego chcesz - nie zrobiliśmy tego, aby wygrać nagrodę BAFTA za najlepszy scenariusz. Kochasz, nie nienawidzisz? Ziemniak, pomidor. Kluczowe cechy: - Pojedynczy gracz z kolorową scenerią, dziwaczną fabułą i głupkowatymi postaciami - Platformówka na zróżnicowanych planetach w całym Układzie Słonecznym - Strzelanka akcji z różnorodną bronią, którą można ulepszać - Tryb podzielonego ekranu (kooperacja dla dwóch graczy, wymagany kontroler) - Czy wspominaliśmy już o mnóstwie pew pew pew? - Perspektywa trzeciej osoby - Przerywniki filmowe z fabułą - ... - Zysk? - Pew pew? Wypróbuj to, ponieważ mamy więcej pomysłów i chcielibyśmy zarobić na tym wystarczająco dużo złomu, aby stworzyć więcej treści!