Smash it Wild: Tactical Volleyball Roguelike
Przenieś się w świat fantasy, w którym czempioni rywalizują ze sobą w bezwzględnym turnieju. W Smash it Wild taktyczna rozgrywka z podziałem na tury, łącząca elementy siatkówki i gry w zbijaka, powoduje, że liczy się każdy mecz. Ulepszaj swoich zawodników, wyposażaj ich w potężne przedmioty, odkrywaj wyjątkowe synergie i dawaj z siebie wszystko, aby przetrwać w tej rywalizacji z gatunku roguelike, w której porażka oznacza, że zaczynasz od początku.