Smash Ball Rush
Smash Ball Rush to zręcznościowa gra akcji i przygodowa, w której sterujesz kulami burzącymi, aby niszczyć bloki i osiągać jak najwyższy wynik. Przełączaj się między kulami, wybierz odpowiedni moment do ataku i posuń się jak najdalej w niekończącym się wyścigu. ROZBIJAJ ZIELONE KLOCKI I ZWIĘKSZ SWÓJ WYNIK. Każdy klocek może zwiększyć Twój wynik dzięki różnym bonusom, dzięki czemu każdy ruch to szybka decyzja o ryzyku i nagrodzie. UNIKAJ CZERWONYCH KLOCKÓW I CHROŃ SWÓJ WYNIK. Trafienie czerwonego klocka zmniejsza liczbę punktów, a spadek wyniku poniżej zera natychmiast kończy grę. UNIKAJ RADIOAKTYWNYCH KLOCKÓW I PRZEŻYJ JAK DŁUGO. Pojedyncze uderzenie radioaktywnym klockiem niszczy kulę burzącą i kończy grę. Sprawdź swój refleks, znajdź najlepszy moment na zmianę kul i spróbuj pobić swój rekord w dynamicznej, wymagającej i wciągającej grze zręcznościowej.