Sleepin' Deeply
W nowym rozdziale „The Guy” będziesz musiał stawić czoła nowym szalonym zagadkom, stworzonym przez surrealistyczne sny głównego bohatera. Napotkasz najdziwniejsze z żywych istot, wchodząc coraz głębiej w jego podświadomość. Tym razem, aby go obudzić, będziesz potrzebować wszystkich swoich umiejętności.