Sled Riders (Windows)
Wskocz do najfajniejszej gry wyścigowej na sankach! Przygotuj się na śnieżne trasy, z których każda jest wyjątkowa i pełna niespodzianek. Ścigaj się przez Snowflake City lub przez Frost Mountain - każdy wyścig to przygoda! Nadaj swojemu zawodnikowi fajny wygląd dzięki zabawnym strojom i czapkom. Wybierz jasny garnitur lub uroczy kostium bałwana, aby wyróżnić się na śniegu. Wybierz swój zaprzęg! Od oldschoolowych drewnianych sań po superszybkie sanie przyszłości - znajdź swój ulubiony. Spraw, by błyszczał dzięki fajnym kolorom i efektom. Ścigaj się z przyjaciółmi w ekscytujących wyścigach, które są łatwe do rozegrania, ale trudne do wygrania. Wykonuj duże skoki, rób ostre zakręty i znajdź skróty, aby pokonać wszystkich. Zdobędziesz nowe stroje i sanie, im więcej się ścigasz. Chodzi o świetną zabawę podczas wyścigów na śniegu. Chwyć więc kontroler, wybierz sanie i ścigajmy się!