Skyline Bowling: Sweet Style
Z tym DLC odblokujesz: – 3 potężne kule: Sting, Wing i Hive! – Koszulkę Beeheart dla lepszej celności! – Rękawice Buzzwrap dla dodatkowej rotacji! – Buty Honeyglide dla większej prędkości! – 5 000 klejnotów na zakup nowego sprzętu! – 50 000 monet na ulepszenie ekwipunku! Obierz najkrótszą drogę do bowlingowej chwały!