Skyline Bowling: Spooky Style
Z tym DLC odblokujesz: – 3 potężne kule: Clown, Scarecrow i Reaper! – Koszulkę Grimshard dla lepszej celności! – Rękawice Pyrothread dla dodatkowej rotacji! – Buty Emberwalk dla większej prędkości! – 1 000 klejnotów na zakup nowego sprzętu! – 150 000 monet na ulepszenie ekwipunku! Rozpal tory ogniem i strachem!