Skyline Bowling: Bright Style
Z tym DLC odblokujesz: – 3 potężne kule: Liquid, Swirl i Monster! – Pryzmatyczną koszulkę zwiększającą celność! – Wielobarwne rękawice dla lepszej rotacji! – Buty refrakcyjne dla większej szybkości! – 4 tys. klejnotów na zakup nowego sprzętu! Oślep rywali i zabłyśnij jak gwiazda!