Skyforge: Pakiet na Start 3.0
Pakiet na Start 3.0 to najlepszy sposób na rozpoczęcie podróży Skyforge! Wystartuj swoje przygody ze wszystkim, czego potrzebujesz - nową klasą, rączym wierzchowcem i zapasem surowców! Zawartość pakietu: - Wierzchowiec czarny gryf - Żeton do odblokowania klasy 2x* - 5000 srebra - 300 000 kredytów - 25 stymulatorów - 14 dni premium - 7500 wiedzy o wrogach - 10 000 postępu stopni premium *Żetony klas służą do darmowego odblokowania klasy. Jednakże nie da się odblokować klasy wyjętych spod prawa, upiorów i grovewalkerów/Bounty Hunter tymi żetonami.