Sky of Destruction
Przed rozpoczęciem misji wybierz kombinację trzech typów samolotów w swojej flocie, które pomogą Ci podczas zadania. Jeśli Twój samolot zostanie trafiony, to nie koniec gry — eksterminacja wroga trwa dalej. Wystarczy, że ochronisz swój lotniskowiec. Ulepszaj wiele parametrów samolotu dzięki szerokiemu wyborowi przedmiotów, które otrzymasz po udanym ukończeniu misji. Każdy samolot ma swój własny inwentarz o unikalnym kształcie, więc umieszczaj przedmioty jak najefektywniej. Ciesz się soczystymi eksplozjami wrogich budynków i ich fizycznym zniszczeniem!