Skullgirls: Marie
Żyła wystarczająco długo, by stać się czarnym charakterem, jednak umarła, by stać się bohaterką: nareszcie do obsady Skullgirls dołącza MARIE! Marie, niegdyś potężna Skullgirl, powraca na pole bitwy z zastępem nieumarłych i swoim niezawodnym odkurzaczem — ale tym razem walczy przeciwko złu, którego była ucieleśnieniem. - Gruntowne porządki: Odkurz pajęczyny z areny Marie, czyli niezamieszkałego od dawna zamku Hilgard. - To twój pogrzeb: Specjalnie dla Marie zaprojektowano 29 palet, by mogła zrobić się na bóstwo. - Do baru wchodzi służąca, sierota i gigan: Napraw swoje krzywdy z niewielką pomocą przyjaciół w trybie fabularnym Marie. - Trzask prask: Ukończ samouczki Marie, a wykańczanie wrogów stanie się prostsze i przyjemniejsze.