Skull and Bones
WŁĄCZ SIĘ DO WIDOWISKOWEJ WALKI MORSKIEJ Przygotuj się na niszczycielskie starcia, konstruując różne statki i wyposażając swoją flotę w potężne uzbrojenie. W miarę postępów odblokowuj potężniejsze uzbrojenie i zmieniaj wygląd swojego statku, aby podkreślić swój indywidualny, piracki styl gry. ŻEGLUJ PRZEZ NIEBEZPIECZNY PIEKIELNY RAJ Przemierzaj Ocean Indyjski i odkrywaj rozległy otwarty świat, w którym aż roi się od krwiożerczych piratów, zabójczych morskich bestii, nadprzyrodzonych zagrożeń, niszczycielskich sztormów i wielu innych atrakcji. ŁĄCZ SIŁY Z INNYMI PIRATAMI LUB STAWIAJ IM CZOŁA Dołącz do dwójki innych graczy\znajomych, aby wspólnie wykonywać otwarte zlecenia i dzielić się nagrodami. Albo zduś konkurencję i rozpraw się z innymi krwiożerczymi piratami w emocjonującym, drużynowym trybie PvP. CIESZ SIĘ STALE ZMIENIAJĄCYMI SIĘ TREŚCIAMI Każdy sezon wzbogaca piracką przygodę o nowe ekscytujące funkcje, wymagające zagrożenia, nowe obszary gry końcowej, a także podnoszące jakość poprawki, zaprojektowane tak, aby podsycały zainteresowanie graczy. Wymagane stałe połączenie z internetem oraz konto Ubisoft.