Skrzynia klejnotów
Od razu zgarniesz oszałamiającą fortunę w postaci 650 klejnotów! Dzięki temu fenomenalnemu pakietowi klejnotów kupisz złoto, dusze, klucze lub zestawy dostępne w sklepie wydarzeń!