Skórki Arkham City
Pokonaj wrogów jako pokręcony Joker, zwinna Kobieta-kot albo zakapturzony mściciel Batman - oto pakiet skórek Batman: Arkham City, oparty o legendarną serię gier produkcji Rocksteady Studios.