Skórka - Prototyp batmobilu
DODATKOWA ZAWARTOŚĆ DLA POSIADACZY PRZEPUSTKI SEZONOWEJ; NIE KUPUJ, JEŚLI POSIADASZ PRZEPUSTKĘ SEZONOWĄ. Ta imponująca wersja batmobilu zadziwi i oszołomi przeciwników! Zasiądź za kierownicą niesamowicie zaprojektowanego prototypu batmobila i pędź z zawrotną prędkością przez ulice Gotham, eliminując każdego, kto stanie na twojej drodze.