Składzik operacyjny
"Kup 4 zestawy operacyjne, a otrzymasz 1 za darmo! Przyspiesz swoją rozgrywkę i spersonalizuj swój wygląd! Odblokuj 5 losowych kart, w tym wyzwań i umiejętności klasowych; co najmniej 1 to karta personalizacji: emblemat, broń lub postać."