Składzik Hordy
"Kup 4 pakiety Hordy, a otrzymasz 1 za darmo! Przyspiesz swoje postępy w Hordzie dzięki 4 kartom umiejętności Hordy i 1 karcie wyzwania Hordy. Karty z tego zestawu przeznaczone są do trybów wieloosobowych Hordy i zapewniają nowe umiejętności lub zwiększają moc już posiadanych. Kończąc wyzwania Hordy, otrzymasz nagrody w postaci kredytów lub dodatkowe PD, co pomoże ci awansować w obrębie swojej klasy!"