Skład
"Tajemnicza postać przeniknęła do zakładu karnego Belle Reve. Wciel się w Deadshota, Deathstroke'a, Harley Quinn, kapitana Bumeranga i innych członków Zespołu, aby namierzyć intruza, zanim sekrety Amandy Waller (i Zespołu) zostaną odkryte. Zagraj w trybie fabularnym lub swobodnym, aby odblokować więcej postaci, pojazdów i minizestawów.