Skelattack
Zagraj w Skelattack i uratuj Underworld w tej wyjątkowej grze platformowej! Śmierć nie jest straszna, jeżeli trafiasz do Underworld. W tych rozległych zaświatach zamieszkałych przez dziwaczne, urocze i czasami zabójcze istoty znajduje się miejsce zwane Aftervale. To właśnie tam umarli błogo spędzają wieczność i godzą się ze swoim dawnym życiem dzięki rytuałowi Remembrance. Ów dzień w pośmiertnym życiu Skully'ego psuje inwazja królestwa ludzi z powierzchni. W odróżnieniu od wcześniejszych ataków ludzie wcale nie szukają złota ani innych skarbów. Zamiast tego, porywają członka starszyzny Aftervale, Elzedona, w celu zgłębienia magii ożywiającej duchy zmarłych: Blue Flame. Bez Blue Flame Aftervale przestanie istnieć, a życie pośmiertne przestanie istnieć. Wraz z najlepszą przyjaciółką, nietoperzycą Imber, musisz skakać, ciąć i fruwać przez Underworld. To od ciebie zależy powstrzymanie ludzi, ocalenie Elzedona i ochrona Blue Flame. Skully będzie musiał również zmierzyć się z własnym życiem sprzed przybycia do Aftervale. Charakterystyka: Zróżnicowana i płynna rozgrywka platformowa. Atrakcyjna szata graficzna. Bądź jednocześnie wojownikiem ORAZ szkieletem. Podejmij walkę z ludźmi, zanim splądrują twój świat umarłych! Poznaj i zakumpluj się z wyjątkową grupą sympatycznych potworów i nieumarłych. Wciel się w postać uroczej nietoperzycy o imieniu Imber. Jest po prostu super. Nie spiesz się i wyszukuj sekrety albo przechodź grę na czas. Skelattack to świetna zabawa dla wszystkich poszukiwaczy wyzwań i graczy o dowolnym stopniu umiejętności. Rozbudowany system punktów kontrolnych Blue Flames umożliwiający trenowanie skoków!