Skautfold: Moonless Knight
Historia z serii Skautfold Powróć do lovecraftowskiego koszmaru, jakim jest Anielskie Imperium Brytanii, wcielając się w Graya, drugiego rycerza, który uda się z misją dyplomatyczną do japońskiego Imperium Zmierzchu. Wyprawa od samego początku nie układa się po Twojej myśli – członkowie sekty dokonują zamachu stanu na tle religijnym, co stanowi zagrożenie dla japońskiego cesarza oraz wysłanników Eleanor. Do Twoich zadań należeć będą eksploracja pałacu królewskiego Oda, negocjowanie z frakcjami oraz walka o przetrwanie imperium! Fabuła gry stanowi kontynuację wydarzeń z gier Shrouded in Sanity, Usurper oraz Into the Fray, będąc zarazem ostatnią odsłoną serii Skautfold. Nie musisz znać historii opowiedzianej w wymienionych grach, niemniej jej znajomość niewątpliwie uprzyjemni Ci rozgrywkę. Zwarta metroidvania Wybierz swoją ścieżkę oraz bitwy, w których weźmiesz udział. Półotwarty świat umożliwi Ci utorowanie własnej drogi do celu. Poznawaj skróty i pętle, odkrywając mroczne sekrety rodziny królewskiej oraz pierwszego boga-cesarza. Walcz z bossami w dowolnej kolejności. Bezpieczne przystanie, chowańce i relikty pozwolą Ci rosnąć w siłę oraz powracać do poprzednich obszarów. Uzdrawiaj rannych żołnierzy, zbieraj kamienie Ythów, dostrzegaj wojownicze psiaki i omijaj upiorne okropieństwa, które na pierwszy rzut oka wyglądają niepozornie! Wybuchowe walki! Walcz o życie, korzystając z podrasowanego systemu „Guard”, obejmującego perfekcyjne bloki oraz uniki. Nieprzemyślane ruchy doprowadzą do utraty wytrzymałości oraz wpłyną na maksymalny poziom obrony. Ukarz swoich wrogów, albo to oni ukarzą Ciebie! Zastrzyki Vitae od Waltham Industry umożliwią Ci regenerację lub zdobycie tymczasowego zdrowia, wzmocnienie zadawanych obrażeń oraz zadawanie bolesnych ataków. Czy ocalisz imperium, gdy ukaże się Księżyc i wszystko pójdzie źle? A może dasz się pokonać upiornej sekcie?