Skatemasta Tcheco
Niszcz i ścieraj wszystko w pył z uśmiechem na twarzy w tej retro platformówce z jazdą na deskorolce! Tcheco powraca, aby odbyć kolejną heroiczną podróż na błyszczącej, nowej deskorolce. Przetrwaj jeszcze większe i bardziej szalone etapy z automatycznym przewijaniem, rozwalając i przewracając wszystko, co stanie na drodze Tcheco! Od plaż i miast po stadiony sportowe, a nawet księżyc – przejedź wiele zachwycających etapów w dowolnej kolejności, zmierzając ku zwycięstwu.