Kup 2800 San Van Bucks Ta waluta w grze umożliwia kupowanie nowych przedmiotów kosmetycznych bezpośrednio w sklepie. Ta gra zawiera opcjonalne zakupy wirtualnej waluty w grze, którą można wykorzystać do nabywania wirtualnych przedmiotów w grze. Wymaga Skate (gra dostępna osobno) i wszystkich aktualizacji.