Sir Whoopass: WholeAss Emote Pack
Sir Whoopass zawsze potrafił wymachiwać pięściami. Teraz przyszła pora na... taneczne popisy. Oto pakiet i koło emotek – Twoja przepustka do świata wątpliwych gestów, niepotrzebnych ćwiczeń i umiejętności tanecznych, które nie powinny istnieć. Możesz popisywać się przed wrogami, dezorientować sojuszników albo po prostu opadać bezwładnie niczym szmaciana lalka w samym środku bitwy. W pakiecie znajdziesz te ponadczasowe klasyki: „P**** się” – pozdrowienie środkowym palcem Pompki – kondycja przede wszystkim Machanie – jest tam kto? Wiwatowanie – hurrra! Oklaski – oczywiście dla samego siebie Pocałunek – najgroźniejsza broń Szmaciana lalka – gdy grawitacja staje się emotką Wskazywanie palcem – niegrzeczne... no chyba że masz rację Trzęsienie tyłkiem – rozruszasz każdą imprezę Fala – wyzwól w sobie sprężynkę Uwaga: podczas tworzenia tego DLC ucierpiało JEDYNIE 10 000 małych wyderek.