#SinucaAttack
Bilard i platformówka połączyły się, tworząc unikatową przygodę z zagadkami! Sprytnie opracowana, niezależna platformówka logiczna #SinucaAttack nadchodzi na konsole. Gra łączy w sobie fizykę gier billardowych i platformówkę 2D, zapewniając rozrywkę graczom na całym świecie. Wybierz postać, dostosuj kij do billarda i wskocz do szybkich escape-roomów, w których bile będą Twoją najlepszą bronią. W każdym nowym pomieszczeniu wyzwania stają się coraz bardziej złożone. Wprowadzane są nowe elementy etapów do manipulowania i przeszkody do pokonania. Odbijaj bile od podłogi, sufitu i ścian, aby aktywować przełączniki i otwierać drzwi. Używaj jet-packów, aby osiągnąć nową wysokość, gdy etapy przejdą w tryb pionowy! Uważaj na przepaści i nie daj się zablokować!