Sins of a Solar Empire: Rebellion - Stellar Phenomena
Narastające konflikty w szeregach Koalicji Kupieckiej, Vasari i Adwentu, jaki i pomiędzy nimi, przesuwają pola bitwy w niezbadaną przestrzeń. Sektory wciągnięte w wojnę charakteryzują się najbardziej niebezpiecznymi i potężnymi zjawiskami naturalnymi w galaktyce. Przejmij pozostałe surowce w tych niebezpiecznych sektorach, póki możesz. Niezbadane głębie przestrzeni skrywają zagrożenia wykraczające poza wszelkie zjawiska naturalne i nie wszystkie z nich czekają na odkrycie. Cechy: Nowe gwiazdy: Okrąż granice śmiertelnej czarnej dziury, uniknij śmiertelnego promieniowania wirującego pulsara i przetrwaj miażdżącą grawitację nieprawdopodobnie gęstej gwiazdy neutronowej. 6 nowych anomalii kosmicznych: Zagarnij pozostałości po druzgocącym starciu flot lub naładuj akumulatory w niewytłumaczalnej fontannie antymaterii rozdzierającej tkankę czasoprzestrzeni. Zupełnie nowy efekt każdej z anomalii dodaje wszystkim mapom różnorodności i możliwości strategicznych. 11 spektakularnych zdarzeń losowych: Z włączonymi zdarzeniami losowymi Gwiezdnych Zjawisk losy nie tylko twojego imperium, ale całej galaktyki zmienią się w mgnieniu oka. Gwiazdy wyrzucają wybuchowe gazy paraliżujące działania orbitalne, wędrujące burze sieją spustoszenie w całym układzie słonecznym, a podbite frakcje wyczuwają twoją słabość i starają się odzyskać swoje światy.