Sins of a Solar Empire: Rebellion - Forbidden Worlds
Wojna między lojalistami i rebeliantami w szeregach Koalicji Kupieckiej, Adwentu i Vasari nadal toczy się w głębi Przestrzeni Kupieckiej. Jednak ten sektor galaktyki ma znacznie więcej światów i znacznie bogatszą historię, niż którakolwiek z frakcji zdaje sobie sprawę. Chęć przetrwania popycha wszystkich w nieznane, by odkrywać światy pełne niebezpieczeństw, bogactw, przygód i tajemnic. Co bardziej niepokojące, frakcje kupieckie nie kwapią się do ekspansji w te światy z powodu otaczających je mrocznych legend.