SINE MORA to płaszczyznowa strzelanka o nietypowym charakterze, w której czas jest najważniejszym czynnikiem. Jako połączenie cech klasycznej strzelaniny z nowoczesną stylistyką, SINE MORA to prawdziwie niebanalna propozycja, obejmująca dwa główne tryby gry: tryb epicki, z przeplecioną przez wydarzenia nadrzędną historią, oraz tryb zręcznościowy z potężną dawką sugestywnej i dynamicznej rozgrywki dla prawdziwych wielbicieli gatunku. Przy bogatych opcjach operowania czasem, SINE MORA oferuje ponad 60 kombinacji uzbrojenia pozwalających ukończyć każdy z pięknie zaprojektowanych poziomów o trudności dopasowanej do umiejętności gracza. Autorem ścieżki dźwiękowej jest Akira Yamaoka, a projektantem głównych przeciwników Mahiro Maeda.