Silenced: The House
Przetrwaj noc w domu ze swoich koszmarów! Jakieś plany na weekend? Jest świetne miejsce na ucieczkę od zgiełku miasta i codziennej rutyny! Obiecujemy wyjątkowe przeżycie grozy i rozpaczy… jeśli przeżyjesz, oczywiście. Stary dom coś ukrywa. Te ciemne, puste pokoje pełne są tajemnic. Z głębokiej ciemności wpatrują się w ciebie ślepe okna. Słyszysz je? Czy jesteś w stanie z nimi porozmawiać? Bo jeśli nie, to lepiej odejdź, uciekaj, ukryj swoje histerycznie bijące serce przed szponami szaleństwa. Dlaczego chcesz znaleźć prawdę, jeśli wiesz, że to cię zabije? Musisz krzyczeć, musisz płakać, musisz znaleźć swój martwy głos w tej ciszy. Poznaj Ashley, naszą główną bohaterkę Visual Novel. Ona i jej koleżanki z klasy chcą uczcić urodziny wspólnej przyjaciółki, słynnej nastoletniej idolki szkoły Grace. Będzie fajnie. Nie ma jednak czasu na gry, bo dziś wieczorem Ashley będzie miała trochę pracy. Przyjdą do niej duchy przeszłości. Musi przetrwać noc w starym opuszczonym domu i dopełnić starożytnego rytuału, aby pozbyć się mściwych duchów. Witamy w świecie strachu i szaleństwa. Samotne tajemnicze miejsce czeka, aż wkroczysz w mroczną krainę koszmaru. Pomożesz Ashley wypełnić jej misję? I czy przeżyjesz?