Silence - The Whispered World 2
Trwa wojna. Podczas nalotu, 16-letni Noah i jego młodsza siostra Renie szukają schronienia w bunkrze. Znajdują tutaj nie tylko kryjówkę przed zabójczym bombardowaniem, ale również rozdroże świata pomiędzy życiem i śmiercią: Silence. Kiedy Renie znika w Silence, Noah jest zmuszony udać się do tego bajecznego, choć groźnego świata, aby ją odnaleźć. W Silence widoczne są również ślady wojny i cierpienia. Mroczne stworzenia nawiedzają miasta i plądrują to niegdyś spokojne miejsce pomiędzy światami. Czoła zagrożeniom stawia garstka rebeliantów. Rodzeństwo musi spróbować ocalić Silence i jego fantastycznych mieszkańców przed grożącą im zagładą. Dzięki temu mogą ocalić także własne życie. Dołącz do Noah i Renie, i udaj się w fascynującą podróż po Silence. Daj się wciągnąć w poruszającą historię pełną kontrastów pomiędzy spokojem i niebezpieczeństwem. Poznaj niezwykłe stworzenia, takie jak Spot - magiczną gąsienicę, która pomaga Noah i Renie w drodze przez Silence. Bądź świadkiem odkrycia, jakiego dokona rodzeństwo, kiedy zrozumie, że jedynym ratunkiem jest ich wzajemna miłość.