Sifu Pre-order Bundle
Zamów już teraz w przedsprzedaży i zdobądź za darmo modne stroje, które pozwolą ci walczyć w pięknym stylu, a także pakiet filmowy dla trybu zdjęć, który pozwoli ci jeszcze lepiej podkręcić fotki! Czy jedno życie wystarczy, aby osiągnąć mistrzostwo kung fu? Nieważne, czy postanowisz grać męską czy żeńską postacią – w Sifu powyższe pytanie będzie towarzyszyć ci w drodze ku zemście na zabójcach, którzy skrzywdzili twoją rodzinę. W samotnym starciu doskwierać ci będzie brak sojuszników i ogromna rzesza przeciwników, a wsparcie zapewni ci tajemniczy, przywracający życie po każdej śmierci amulet. Strzeż się jednak! Korzystanie z tej tajnej broni ma swoją cenę: starzenie się i jego konsekwencje. Nauka przez działanie Przeciwnicy nie czekają na swoją kolej ani nie zdradzają swoich zamiarów. Rób uniki, odbijaj ciosy, uderzaj, wykorzystuj kombinacje i niczym strumień prześlizguj się przez zachwycające otoczenie. Osiągnij mistrzostwo w swojej sztuce, przedzierając się przez podziemia nocnego klubu, pędząc przez piękną galerię, aby nie dać się otoczyć, czy też pnąc się w górę biurowego wieżowca. Adaptacja to przetrwanie Uważne poruszanie się i sprytne wykorzystywanie otoczenia są kluczowe, jeśli zamierzasz przeżyć. Wykorzystuj wszystko, co masz pod ręką – możliwe do rzucenia przedmioty, prowizoryczną broń, ostrza i krawędzie… Przeciwnik ma przewagę i nie okaże litości. Trening nigdy się nie kończy Kung fu to mistrzostwo osiągane poprzez praktykę, rozwój zarówno ciała, jak i umysłu. Ucz się na własnych błędach, odblokuj wyjątkowe umiejętności i znajdź w sobie siłę, aby opanować niszczycielskie techniki Pak Mei Kung Fu.