Poznaj alternatywny wariant przywódcy Kserksesa z podstawowej wersji gry Civilization VII o nazwie Achemenida!* Wariant zawiera nowy strój i tło Kserksesa, a także nową unikalną umiejętność i cel, które odzwierciedlają inną stronę jego osobowości! Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycja Deluxe lub Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość. Kserkses, Achemenida – unikalna umiejętność Jedwabny Szlak: zwiększony limit szlaków handlowych ze wszystkimi innymi przywódcami. Utworzenie szlaku handlowego lub drogi z kupcem generuje kulturę i złoto na epokę. Premia do kultury i złota na epokę za unikalne budowle i unikalne ulepszenia. Kserkses, Achemenida – cel Władca monet: w średnim stopniu pogarsza stosunki z graczem, który ma tyle samo lub więcej szlaków handlowych co Kserkses. W średnim stopniu polepsza stosunki z graczem, który ma mniej szlaków handlowych niż Kserkses. *Ten wariant przywódcy jest teraz dostępny jako osobny zakup dla posiadaczy Sid Meier's Civilization VII Edycja Standardowa (wymagana gra podstawowa). Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycja Deluxe lub Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość.