Odkryj nowe możliwości personalizacji swojego imperium dzięki czterem nowym cudom: Latarni z Faros, Nan Madol, Great Blue Hole i Mapu a Vaea! * Wymagana podstawowa wersja gry. Ta zawartość wchodzi również w skład pakietu DLC Kolekcja Władcy Przypływów. Posiadacze Kolekcji Władcy Przypływów mają już tę zawartość. Obowiązuje regulamin.