Odkryj więcej możliwości dla swojego imperium dzięki czterem nowym cudom natury: Machapuchare, Fudżi, Wichren i Vinicunca! Ta zawartość jest dostępna do indywidualnego zakupu, ale jest również dostępna jako część pakietu DLC Kolekcja Rozdroży Świata zawierającego dwóch przywódców, cztery cywilizacje i cztery cuda natury. *Ten Pakiet cudów jest teraz dostępny jako osobny zakup dla posiadaczy Sid Meier's Civilization VII Edycja Standardowa (wymagana gra podstawowa). Jeśli masz pakiet DLC Kolekcja Rozdroży Świata, który jest dołączony do Sid Meier's Civilization VII Edycja Deluxe i Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość.