Poznaj alternatywny wariant przywódczyni Himiko z podstawowej wersji gry Civilization VII o nazwie Najwyższa Szamanka!* Wariant zawiera nowy strój i tło Himiko, a także nową unikalną umiejętność i cel, które odzwierciedlają inną stronę jej osobowości! Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość. Królowa wczesnego państwa japońskiego Yamatai Himiko wykorzystywała do rządzenia swój polityczny i religijny autorytet jako – prawdopodobnie – szamanka bogini słońca Amaterasu. Inne relacje twierdzą, że oczarowała swoich poddanych magią. Niezależnie od tego, co kryje się za legendą Himiko, jej charyzma była niesamowita i jest znana do dziś. Atrybuty: kultura i dyplomacja Himiko, Najwyższa Szamanka – unikalna umiejętność Miko Amaterasu: premia do zadowolenia na epokę z budowli związanych z zadowoleniem. Premia do produkcji przeznaczonej na wznoszenie budowli związanych z zadowoleniem. Zwiększona kultura i lekko zmniejszona nauka (plus większa skuteczność podczas obchodów). Himiko, Najwyższa Szamanka – cel Królowa-szamanka: w niewielkim stopniu pogarsza stosunki za każde osiedle z budowlami związanymi z nauką i złotem. W małym stopniu polepsza stosunki za każde osiedle z budowlami związanymi z kulturą i zadowoleniem. *Ten wariant przywódcy jest teraz dostępny jako osobny zakup dla posiadaczy Sid Meier's Civilization VII Edycja Standardowa i Edycja Deluxe (wymagana gra podstawowa). Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycję Założycieli (niedostępną w sprzedaży od 28 lutego 2025 r.), to posiadasz już tę zawartość.