Poznaj alternatywny wariant przywódcy Fryderyka z podstawowej wersji gry Civilization VII o nazwie Barokowy!* Wariant zawiera nowy strój i tło Fryderyka, a także nową unikalną umiejętność i cel, które odzwierciedlają inną stronę jego osobowości! Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycja Deluxe lub Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość. Fryderyk, Barokowy – unikalna umiejętność Hohenfriedberger Marsch: zyskuje wielkie dzieło po pierwszym zdobyciu osiedla. Zyskuje jednostkę piechoty po wzniesieniu budowli związanej z kulturą. Fryderyk, Barokowy – cel Paryska wrażliwość: w średnim stopniu polepsza stosunki za każdy cud zbudowany w stolicy. W niewielkim stopniu zmniejsza poziom stosunków za budowle w stolicy. *Ten wariant przywódcy jest teraz dostępny jako osobny zakup dla posiadaczy Sid Meier's Civilization VII Edycja Standardowa (wymagana gra podstawowa). Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycja Deluxe lub Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość.