Poznaj alternatywny wariant przywódcy Aśoka z podstawowej wersji gry Civilization VII o nazwie Zdobywca Świata!* Wariant zawiera nowy strój i tło Aśoki, a także nową unikalną umiejętność i cel, które odzwierciedlają inną stronę jego osobowości! Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycja Założycieli, to posiadasz już tę zawartość. Atrybuty: dyplomacja, wojsko Aśoka, Zdobywca Świata – unikalna umiejętność Dewaradża: premia do produkcji w miastach za zadowolenie powyżej ustalonej wartości. Premia do produkcji w osiedlach, które nie zostały założone przez gracza. Wypowiedzenie wojny formalnej rozpoczyna obchody. Duża premia do siły bojowej wszystkich jednostek atakujących ufortyfikowane dystrykty podczas obchodów. Aśoka, Zdobywca Świata – cel Bez żalu: w średnim stopniu pogarsza stosunki z przywódcą, którego terytorium zajmuje najwięcej pól. W średnim stopniu polepsza stosunki z przywódcą, którego terytorium zajmuje najmniej pól. *Ten wariant przywódcy jest teraz dostępny jako osobny zakup dla posiadaczy Sid Meier's Civilization VII Edycja Standardowa i Edycja Deluxe (wymagana gra podstawowa). Jeśli masz Sid Meier's Civilization VII Edycję Założycieli (niedostępną w sprzedaży od 28 lutego 2025 r.), to posiadasz już tę zawartość.