Siana Character Pack
Od legendy wybiegów do starszej siostry drużyny — Siana wraca! Doświadcz jej specjalnej umiejętności transformacji! Ten pakiet zawiera: ‑ Postać — Siana ‑ Bilet do Pudełka Rozwoju Siana ×5 *Po zakupie pakiet nie podlega zwrotowi, ponieważ zawiera jednorazowe / nieodzyskiwalne przedmioty w grze. *Po zakupie pakiet trafi do Skrzynki Wiadomości. *Jeśli już posiadasz Siana, zostanie ona wymieniona na określoną liczbę punktów. *Elementy pakietu i sprzedaż mogą być zmienione lub zakończone bez uprzedzenia.