Shoryuken — Horror
Pakiet dodatkowych strojów do gry Ultra Street Fighter IV. Zawiera nowe stroje rodem z horroru dla następujących zawodników: Ryu, Ken, Akuma, Gouken i Dan. Zasiej grozę wśród przeciwników i strachem nakłoń znajomych do kapitulacji!*Zawartość zgodna wyłącznie z wersją Ultra Street Fighter IV. Nie będzie działać z żadną inną grą.