Shooty McSpaceFace
Źli bossowie i stwory przejęli twoją bazę kosmiczną! Uzbrój się i zestrzel wrogów, którzy zaatakowali każdą strefę w tej przewijanej z boku strzelance i platformówce. Na końcu każdej strefy znajduje się boss (ponieważ jest to gra wideo), którego pokonanie będzie wymagało najlepszych umiejętności! Wykorzystaj wszystko, co masz do dyspozycji: broń podstawową, tarcze, atak specjalny i nie tylko! Czy jako samotny wojownik, któremu powierzono tę misję, zdołasz ocalić stację kosmiczną przed całkowitym zniszczeniem?