Sherlock Holmes: Crimes and Punishments
6 zbrodni: Twój wyrok, ich Kary Jesteś Sherlock Holmes! Wykorzystaj swoje imponujące talenty detektywistyczne, aby rozwiązać sześć ekscytujących i różnorodnych spraw: morderstwa, osób zaginionych, spektakularnych kradzieży i licznych śledztw, które czasami prowadzą do sfery fantastyki. Masz dużą swobodę działania w obszarze Zbrodni i Kary, dzięki czemu możesz prowadzić swoje śledztwa w sposób, który uznasz za właściwy. Wybieraj tropy, które chcesz badać, przesłuchuj podejrzanych i ma podstawie wyciągniętych wniosków wskaż winnych ... i zadecyduj mądrze o ich losie, jako że zaskakujące konsekwencje mają miejsce gdy najmniej się ich spodziewamy.