Shenmue
Jesteś Ryo, młodym mężczyzną próbującym rozwiązać zagadkę śmierci własnego ojca. Shenmue oferuje realistyczny świat, którego bohaterowie żyją własnym życiem, a niemal wszystkimi obiektami w nim napotkanymi można manipulować lub ich używać. Naucz się technik walki wręcz, wchodź w interakcje z setkami postaci i rozwiąż niezliczone zagadki. Shenmue w najlepszym wydaniu: – unowocześniony interfejs – wybór między klasycznym i zmodernizowanym sterowaniem – japoński dubbing dostępny po raz pierwszy dla graczy z całego świata – pełne skalowanie rozdzielczości! Spektakularna legenda: – rozbudowana opowieść o zemście – rozwiąż zagadkę śmierci swojego ojca – niezapomniane przeżycia! Tętniący życiem świat: – rozmawiaj ze wszystkimi i szukaj wskazówek – postacie niezależne żyją własnym życiem, według własnego planu – wierne odtworzenie Japonii i Hongkongu lat 80. XX wieku – urozmaić rozgrywkę grą na automatach, szukaniem znajdziek czy wyścigami kaczek! Saga rozpoczyna się… na nowo.