Shape of the World
Tętniący życiem świat wokół ciebie… Wybierz się na przechadzkę po Shape of the World i patrz z perspektywy pierwszej osoby, jak dziewicze, surrealistyczne otoczenie i roślinność na przemian rozkwitają i więdną. Poznaj oniryczne lasy, wodne jaskinie i rajskie plaże wypełnione psychodelicznymi formami życia. Nie tyka żaden zegar, w ukryciu nie czają się żadne zagrożenia, które mogłyby zakłócić spokojne kontemplowanie tego, co widzisz… Kilkugodzinna odskocznia od pracy, stresu i niepokoju. Charakterystyka gry Eksploracja z perspektywy pierwszej osoby: Idziesz we własnym tempie przez surrealistyczne scenerie, które fascynują i zachęcają do odkrywania, ukazując intrygujące widoki w oddali, wciągając wędrowca wciąż dalej i dalej. Zabawa z tajemniczym, organicznym ekosystemem: Interakcja z wdzięcznymi zwierzętami, efemeryczną florą i intrygującymi monolitami. Twoje działania wpływają na odkrywane otoczenie w nieoczekiwany sposób, aż zaczynasz się zastanawiać, jakie skutki przyniesie wybór tej a nie innej drogi i co zastaniesz w kolejnym miejscu. Żyjący świat: Las materializuje się dopiero wtedy, gdy przez niego przechodzisz i odrasta na nowo, gdy pojawiasz się w miejscach już wcześniej odkrytych. Niesamowity, dopracowany w szczegółach świat jest pełen charakterystycznych punktów i dzięki znajomości odkrytego terenu ułatwia dotarcie do końca fascynującej podróży. Zmienna ścieżka dźwiękowa dopasowana do aktualnej sytuacji gracza: Podkład dźwiękowy zmienia się odpowiednio do warstwy wizualnej, zapewniając sugestywne doznania zbieżne z przebiegiem psychodelicznej wyprawy i wzmacniające efekt realizmu obserwowanego świata.