Shame Legacy Xbox One Edition
Shame Legacy to pierwszoosobowa gra z gatunku survival horror, której akcja ma miejsce w opuszczonej, opanowanej przez sektę wiosce. Spróbuj przetrwać, skradając się i uciekając. Rozwiązuj zagadki, by dowiedzieć się, co masz z tym wszystkim wspólnego. Tymczasem pojawia się przerażające zagrożenie… PRZETRWAJ POLOWANIE "Budzisz się w przeszłości, nie wiedząc, co się dzieje. Szybko dociera do ciebie, że: 1. Trwają łowy. 2. To ty jesteś celem polowania. Wygląda na to, że wróciło do ciebie rodzinne dziedzictwo, choć może nie do końca tak, jak można by było sobie wymarzyć. Cóż, spadek nie zawsze oznacza drogie jachty. " RUSZ GŁOWĄ I NIE DAJ SIĘ DOSTRZEC "Jeśli chcesz wyjść z tej sytuacji w jednym kawałku, musisz poruszać się bezszelestnie, unikając kontaktu. Mieszkańcy wioski są wszędzie i depczą ci po piętach. A jeśli cię znajdą, z pewnością cię dogonią… Twoja inteligencja przyda się podczas rozwiązywania zagadek. Podobnie jak laska, która może ci posłużyć jako broń przeciwko rozjuszonym mieszkańcom wioski. Bardzo ekologiczne podejście do maksymalizacji zasobów." NIE PANIKUJ Znaleźli cię? To jeszcze nie tragedia, jeśli dasz radę szybko biegać i umiesz trzymać nerwy na wodzy. Gdy tylko się obudzisz, wioskowy doktor powie ci parę ciepłych słów na temat twojego zdrowia i odporności na stres. Jeśli znajdziesz się na granicy, możesz znaleźć ulgę. Uwaga: to nie jest reklama leku.