Shalnor: Silverwind Saga 2
Zły nekromanta przejął kontrolę nad już niebezpieczną wyspą i szerzył po niej zniszczenie. Przebijaj się przez grupy potworów i nieumarłych, aby pokonać nekromantę i jego wyznawców oraz uwolnić uwięzione dusze zmarłych. Znajduj broń i magiczne artefakty. Eksploruj 20 różnych stref, z których każda ma jaskinie i lochy. Pomagaj mieszkańcom wyspy, odzyskując ich zgubione przedmioty i uwalniając ich dusze. Gra łączy postacie 2D z światem 3D, tworząc unikalny styl wizualny. Ruch jest szybki i płynny, co sprawia, że walki z dużymi grupami wrogów są ekscytujące. W grze znajduje się 15 unikalnych broni i przedmiotów, z których każda wspiera różne style gry i dodaje urozmaicenia do walki.