Shadows of Kurgansk
„Shadows of Kurgansk” to gra przygodowa, w której musisz przetrwać na obszarze pełnym zagrożeń oraz tajemnic. Twoim celem jest utrzymanie się przy życiu i wydostanie się stamtąd, walcząc z potworami i ukańczając misje fabularne. Aby nie zginąć, musisz polować, zbierać zapasy, a także budować składy i schrony. Będziesz też w stanie tworzyć narzędzia, ubrania oraz inne wyposażenie. W końcu nabierzesz w tym wprawy i nie będzie tak źle, ale Strefa nie jest miejscem, w którym chcesz spędzić resztę życia. Musisz więc znaleźć drogę wyjścia. A jeśli poniesiesz porażkę, pamiętaj – śmierć to dopiero początek. Początek nowej podróży!